SELAMAT DATANG

Selamat datang ke blog saya

Monday, February 15, 2010

Hepi Chinese New Year.......
















Ni adalah first entery aku..emmm tak tau nak tulis aper..nasib hubby ada kat sebelah..sebenarnya tujuan aku buat blog ni sebab bosan sangat2 di waktu cuti ni...nak balik kampong rasa cam alang2 sebab semingggu jer cuti....tapi dok miri bosan lak tak buat aper2...dok kat hotel jer..pas tu p makan n round pakson or imperial mall camtu la rutin hari2 aku...emmm sampai tak tau dah nak p mana...aku rasa makcik2 n org keje kat kedai mkn n shopping complek tu dah kenal dah kami nih...tempat makan yg selalu kami p adalah SRS...daripada breakfast sampai la ke dinner disitulah tempat kami makan...saya suka makan nasi goreng seafood dia.emmmm bestttttttttttt sampai menjilat jari....my hubby suke sup n nasi lemak......yummy...yummy...terangkat..,aku rasa kat situ jer yg masakan dia ada sket persamaan ngan masakan semenanjung....misss my kampung so much....ku teringin nak makan nasi kerabu...tapi mana nak cari kat miri nih melainkan aku buat sendiri tapi pandai ker aku nih????.....lagipon kt hotel nih mana ada dapor...huhuhu.... gambar ni sekadar hiasan saja....diambil masa kami g jlan2 kat putrajaya xde kaitan ngan makan2 kat miri.......

1 comment: