SELAMAT DATANG

Selamat datang ke blog saya

Saturday, February 27, 2010

Semalam yang menyiksakan...........


Cepatnya masa berlalu...hari ni dah hari ahad..sat lagi nak berangkat balik sekolah balik...emmm very very lazy...nextweek aku tak turun miri kot sebab sabtu ni ada sekolah ganti n mesyuarat PIBG...huhu....Nampaknya boleuvard n pakson akan kekurangn pelabur mereka yg setia untuk 2minggu nih..haaha....tapi takpe i'lml be back......ha masa tuh apa lagi balas dendam la..masa tu ada la org yg boring menunggu aku shopping (sapa lagi kalau bukan hubby aku..ha..ha..)
Sebenarnya entery ni untuk aku ceritakan peristiwa aku sakit perut semalam....bermula malam semalam aku ingat pas bangun tido esoknyer doh ok..tapi paginya aku bangun sakit perut aku makin menjadi2...pastu aku mandi n p breakfast lepas makan aku rasa perut aku ni makin sakit. Sakit sangat2 tuhan saja yang tau pastau aku p beli ubat kat farmasi...org kat farmasi tu tanya sakit apa aku pun cakap la sakit perut tapi bukan cirit birit dia pun bagi la aku ubat gastrk n aku aku beli juga tiger balm...ubatk gastrik tu aku terus makan masa dalam keter sampai bilik aku urut perut ngan tiger balm...lama jugak aku tunggu sakit perut aku tak juga baik...pastu hubby aku bawa aku ke klinik punya la kami cari klinik kat cni semua tutup...mungkin masa tu lunch hour kot...aku dah meraung2 dah kat dalam keter...cian hubby aku dia dah tak tau nak buat aper dah..pas tu kami p cari klinik area krokop plak tutup jugak..lama juga la kami pusing2 semua klinik tutup las2 hubby ak bawa aku g hospital miri lama juga menunggu sebab ramai orang. Pembantu perubatan inject ubat penahan sakit n bagi aku ubat gastrik sebab dia pun tak tau aku ni sakit perut jenis aper..dia kata dalam masa 3hari kalau sakit lagi dia suh p lagi hospital. Tapi dah kena injection n makan ubat aku rasa dah ok sket la perut aku nih walaupun masih terasa lagi tapi takder la sakit macam semalam.....atku rasa ni la 1st itime aku sakit pekrut yang macam tauh...aku tsakut apendiks jeru sebab aku saktit perut belah kanan....emmmm risau gak kalu balik sekolah nanti sakit tu berulang lagi dah la klinik jauh dan hubby aku pun jauh..mintak2 jauh la....

No comments:

Post a Comment