SELAMAT DATANG

Selamat datang ke blog saya

Tuesday, February 16, 2010

Murid2 kesayanganku

Ni adalah gambar sebilangan Xmurid2 kesayanganku ruud, nita, malini n lipace..

ni gambar aku ngan salah sorang anak murid kesayangan aku. nama dia Boniface Kusau masa tu dia tahun satu tapi sekarang darjah dua dah...yang menarik pasal dia ialah dia ni macam hidup dalam dunia dia sendiri... dari awal tahun n akhir tahun aku ngajar alphabet dia hanya bleh hafal huruf o sjer...pastu tak tau langsung berbahasa melayu apatah lagi bahasa inggeris..hanya dua ayat sajer dia hafal dlm bahasa melayu iaitu" maafkan saya cikgu bolehkah saya pergi tandas" dan "maafkan saya cikgu bleh saya masuk" tu jer..pas tu bila aku cakap apa2 atau marah kat dia ...dia buat derkkk jer macam aku bercakap ngan benda lain...huhuhu...tapi tak bleh nak salahkan dia jgk...aku rasa aku dah cuba sedaya upaya aku untuk ajar dia ni..di akhir taun ada la sket kemajuan ..bleh la hafal shape spt square, rectangle, circle etc...aku rasa gembira sangat....yer la sket2 lama2 jadi bukit...he.he..


No comments:

Post a Comment